mandag 18. august 2014

The past week

Hei igjenn!

Denne uken har vært travel men samtidig veldig koselig. På tirsdag kom bestemor og 3 søskenbarn fra alderen 4 til 12 år på besøk. På lørdag kom flere søskenbarn, tanter og onkler på besøk så det var fullt hus kan man si! Idag reiste alle hjem og jeg har hatt en avslappende dag. Da jeg våknet ida var det perfekt vær; sol, ingen skyer og ca 35 . Da jeg hadde vært ute i litt over en time ble himmelen plutselig helt mørk og det begynnte å hølje. Regnet datt ned og det lynte og tordnet helt sykt! Så jeg har holt meg inne resten av dagen i og med at været ikke lettet igjenn før det begynnte å mørkne...

På fredag var jeg på "Rangers camp" som er en slags åpningsfest for de ny elevene ved skolen min. Det var mest freshmans i og med at de er det nye ullet som kommer til skolen, men det var noen sophomores, juniors og seniors også. Det begynnte med et lite "show" i fellessalen før vi gikk i mindre grupper og fikk omvisning av skolen. Den er som sagt enorm, men nå har jeg fått litt oversikt over hvor ting er og slikt. På slutten skulle de ha pizza og en felles dans men jeg gikk hjem før denne delen.

Vi har ikke store planene denne siste uken før skolestart, men i morgen skal vi ut å kjøpe noen ting til rommet mitt; skriveplult, kleshengere, sengeteppe og andre småting. Jeg skal også endelig få gjort litt kles-shopping, noe jeg ikke har hatt tid til før. 

Håper alt er bra med dere hjemme i Norge! 


Mitt oppholdssted om dagene
 I have a feeling my fortune cookie is right!

Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar